Asiakaspalvelu

Maanantai-perjantai: klo. 10 - 17

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi?
Löydä vastaukset kysymyksiisi täältä - tai ota yhteyttä mahtavaan asiakaspalvelutiimiimme puhelimitse tai sähköpostitse.

Sain väärän tuotteen. Mitä teen?

Varastoninjoillamme on salamannopeat kädet. Aina silloin tällöin ne ovat vähän turhankin nopeat ja tuote voi joutua väärään tilaukseen.

Jos näin on tapahtunut sinulle, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: , ja asiakaspalvelijamme etsii sinulle sopivan ratkaisun.

En ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?

Tilauksentekohetkestä voi kulua jopa 20 minuuttia ennen kuin tilausvahvistussähköposti lähetetään. Jos et ole saanut tilausvahvistusta tässä ajassa, se voi johtua siitä, että:

  • Tilausvahvistussähköposti on mennyt roskapostikansioosi
  • Tilaukselle tallentuneessa sähköpostiosoitteessasi on virhe

Tarkistathan siis roskapostikansiosi. Jos et löydä tilausvahvistusta sieltä, otathan yhteyttä asiakaspalveluume sähköpostitse: [email protected].

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti puhelimitse: .

Jos varastoninjamme eivät ole vielä pakanneet tilaustasi, voimme peruuttaa tilauksen. Jos tilaus on kuitenkin jo ehditty pakata - tai sitä pakataan parhaillaan - on valitettavasti liian myöhäistä enää perua tilausta.

Jos et ole onnistunut perumaan tilausta, suosittelemme, että jätät paketin noutamatta. Tällöin paketti lähetetään takaisin meille ja saat tilauksesta hyvityslaskun ja tilauksen summa palautetaan sinulle. Huomioithan kuitenkin, että jos jätät paketin noutamatta ja se palautuu meille, sinulta veloitetaan palautusmaksu 6,90€.

Vinkki: Näet onko pakettisi jo pakattu, kun klikkaat tilausvahvistuksesta "Katso tilauksen tila".

Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni?

Se, voitko vielä lisätä tuotteita tilauksellesi, riippuu siitä, onko tilauksesi jo pakattu vai odottaako se vielä käsittelyä. Varastoninjamme ovat nopeita ja tehokkaita.

Otathan siis yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti sähköpostitse: tai puhelimitse: . Asiakaspalvelumme tekee voitavansa lisätäkseen tuotteita tilauksellesi.

Vinkki: Voit tarkistaa missä vaiheessa tilauksesi käsittely on varastossamme klikkaamalla tilausvahvistuksesta "Katso tilauksen tila".

Onko teillä alennuskoodeja tai erikoistarjouksia?

Löydät voimassa olevat tarjouksemme sivulta: /rabatkoder}}. Onko sivu tyhjä? Se tarkoittaa sitä, ettei meillä ole tällä hetkellä voimassaolevia kampanjoita.

Jos haluat tehdä suuremman tilauksen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: , ja asiakaspalvelijamme laskevat teille mielellään tarjouksen, kunhan tilaus on alennuskäytäntöjemme mukainen.

Mainitsethan sähköpostissa:
  • Tuotteiden numerot - tai linkit tuotteisiin, joita haluat ostaa
  • Tuotteiden lukumäärän

Kun kerrot nämä tiedot, asiakaspalvelumme saa käsiteltyä pyyntösi paljon nopeammin.

Milloin lähetätte tilaukseni?

Se, kuinka nopeasti tilaus lähetetään varastoltamme riippuu siitä, mitä tuotteita olet tilannut ja mihin postinumeroon olet toimituksen tilannut. Pääasiallinen varastomme sijaitsee Tanskassa ja sen lisäksi meillä on useita varastoja muissa maissa. Voit tilata Tanskan varastollamme olevia tuotteita sekä tuotteita, jotka on tilattava ulkomailta sijaitsevista varastoistamme.

Varastotuotteet

On merkitty nettikaupassa aina vihreällä. Jos olet tilannut varastossa olevia tuotteita ja olet tehnyt tilauksen arkipäivänä ennen klo 13, tilauksesi lähetetään saman päivän aikana. Jos olet tilannut klo 13} jälkeen, tilauksesi lähetetään seuraavana päivänä.

Tilaustuotteet

On merkitty nettikaupassa aina keltaisella. Jos olet tilannut tilaustuotteita, joka on tilattava ulkomaiselta varastoltamme, voi kulua 3-9 päivää ennen kuin voimme lähetätä tilauksesi.

Lue lisää toimitusajoista ja toimitusmaksuista täältä.

Huomioithan: Näet tilauksesi arvioidun toimituspäivän myös ostoskoristasi.

Tarjoatteko hintatakuun?

Takaamme aina saman hinnan kuin kilpailijamme. Tällä tavoin varmistamme sinulle parhaan ja edullisimman hinnan. Edellytämme ainoastaan, että kilpailijan verkkokauppa/myymälä on suomalaisomisteinen, että tuotteet ovat saatavilla kilpailijalta ja että tuote on identtinen sen tuotteen kanssa, jolle vaadit hintatakuuta.

Oletko löytänyt tuotteen halvemmalla muualta? Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme sähköpostitse osoitteeseen: . Liitä mukaan linkki tuotteeseen, niin huolehdimme siitä, että saat sen meiltä samaan hintaan.

Olen jo tehnyt tilauksen - kuinka toimin?

Kerro meille vain tilausnumerosi ja liitä linkki tuotteeseen, niin hyvitämme erotuksen. Tiedot on annettava meille viimeistään 14 päivän kuluessa ostotapahtumastasi.

Huomio: Hintatakuu ei koske tarjouksia eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Teettekö lahjapaketteja?

Ei, valitettavasti emme tarjoa lahjapaketointia.

Voinko vuokrata asuja tai asusteita teiltä?

Valitettavasti meiltä ei ole mahdollista vuokrata asuja tai asusteista.

Voinko muuttaa tilaamani tuotteen kokoa?

Jos haluat muuttaa tilaamasi tuotteen kokoa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti puhelimitse: .

Jos varastoninjamme eivät ole vielä pakanneet tilaustasi, voimme vaihtaa tuotteen kokoa. Jos tilauksesi on kuitenkin ehditty jo pakata - tai sitä pakataan parhaillaan - on valitettavasti liian myöhäistä enää tehdä tilaukseen muutoksia.

Jos et ole onnistunut vaihtamaan tilaamasi tuotteen kokoa, suosittelemme, että jätät paketin noutamatta tai kieltäydyt vastaanottamasta pakettia. Tällöin paketti lähetetään takaisin meille ja sinä saat tilauksesta hyvityslaskun ja täyden hyvityksen.

Vinkki : Näet onko pakettisi jo pakattu, kun klikkaat tilausvahvistuksesta "Katso tilauksen tila"

Teettekö B2B jälleenmyyntisopimuksia?

Ei, valitettavasti emme tee B2B jälleenmyyntisopimuksia.

Jos haluat tehdä suuremman tilauksen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: , ja asiakaspalvelijamme laskevat teille mielellään tarjouksen, kunhan tilaus on alennuskäytäntöjemme mukainen.

Mainitsethan sähköpostissa:
  • Tuotteiden numerot - tai linkit tuotteisiin, jotka haluat ostaa
  • Tuotteiden lukumäärän

Kun kerrot nämä tiedot, asiakaspalvelumme saa käsiteltyä pyyntösi paljon nopeammin.

Huom:Voit ottaa meihin yhteyttä, kun kyse on suuresta jälleenmyyntisopimuksesta. Markkinointiosastomme mielellään tutkii tarkemmin, olisiko jälleenmyyntisopimus hyödyllinen molemmille osapuolille ja kannattaisiko sellainen solmia.

Miten teen tilauksen?

Tilauksen tekeminen on helppoa. Seuraa vain näitä viittä yksinkertaista vaihetta:

Vaihe 1: Valitse tuotteet

Valitse tuotteet, jotka haluat tilata. Etsi tuotteita sivun yläreunan haku-toiminnolla tai liiku sivustolla vasemmalta löytyvän valikon avulla.

Vaihe 2: Lisää tuotteet ostoskoriin

Kun olet löytänyt tuotteen, jonka haluat ostaa, klikkaa tuotetta. Valitse sitten koko (tarvittaessa) ja haluamasi määrä tuotteita. Lisää sitten tuotteet ostoskoriin klikkaamalla vihreää "Lisää ostoskoriin" -painiketta.

Vaihe 3: Tarkista ostoskori

Pääset tarkastelemaan ostoskoriasi klikkaamalla ostoskorin muotoista kuvaketta sivun oikeassa ylälaidassa. Näet ostoskorisi sisällön. Tarkista, että kaikki haluamasi tuotteet ovat oikein ostoskorissasi. Tee sitten tilaus.

Vaihe 4: Tee tilaus

Täytä omat tietosi, mukaan lukien: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Valitse sitten haluamasi toimitustapa. Klikkaa sitten "Jatka maksutapoihin", ja valitse mieleisesi maksutapa.

Kun tilaus on tehty loppuun, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Vaihe 5: Tilauksen jälkeen

Tarkista tilauksesi tila klikkaamalla vihreää "Katso tilauksesi tila" -painiketta tilausvahvistuksessa.

Kun olemme saaneet tilauksesi pakattua ja lähetettyä, saat automaattisesti uuden sähköpostin, jossa on laskusi sekä lähetyksen seurantanumero, jonka avulla voit seurata pakettisi matkaa varastoltamme aina valitsemaasi toimituspaikkaan asti.

Kuinka nopeasti voin saada tilaukseni?

Se, kuinka nopeasti lähetämme tilauksesi, riippuu tilaamistasi tuotteista ja asuinpaikastasi. Meillä on varasto Tanskassa ja useita varastoja muissa maissa. Voit tilata tuotteita, joita on Tanskan varastollamme sekä tilaustuotteita ulkomaiden varastoiltamme.

Varastotuotteet:

On merkitty nettikaupassa aina vihreällä. Jos olet tilannut varastotuotteita ja tehnyt tilauksen arkipäivänä ennen klo 13 tilauksesi lähetetään saman päivän aikana. Jos olet tilannut klo 13 jälkeen, tilauksesi lähetetään seuraavana päivänä.

Tilaustuotteet:

On merkitty nettikaupassa aina keltaisella. Jos olet tilannut tilaustuotteita, joka on tilattava ulkomaiselta varastoltamme, voi kulua 3-9 päivää ennen kuin voimme lähettää tilauksesi.

Lue lisää toimitusajoista ja toimitusmaksuista täältä.

Huom.Näet tilauksesi arvioidun toimituspäivän myös ostoskoristasi.

Toimitatteko tilauksia viikonloppuisin?

Ei. Valitettavasti meillä ei ole Postin kanssa sopimusta pakettien toimituksesta viikonloppuisin.

Paljonko toimitusmaksut ovat?

Tarjoamme aina ilmaisen toimituksen yli 99€:n tilauksille.

Toimitusmaksumme ovat alkaen 4.9€ ja siitä ylöspäin, riippuen valitsemastasi toimitustavasta.

Katso kaikki toimitusmaksumme täältä.

En ole saanut tilaustani. Mitä teen?

Ilmoitamme sinulle aina sähköpostitse ja tekstiviestillä, kun olemme lähettäneet paketin.

Jos olet saanut ilmoituksen, että pakettisi on lähetetty varastoltamme, mutta et ole vielä saanut pakettiasi, se voi johtua esimerkiksi siitä, että:

  • Toimittajalla on viivästys toimituksessa
  • Paketti on vielä toimittajan käsittelyssä
  • Pakettia ei ole vielä skannattu postitoimipaikassa
Pakettisi löytämiseksi suosittelemme:
  • Että otat yhteyttä toimittajaan ja kysyt toimituksen etenemisestä. Jos toimitus on viivästynyt, he voivat etsiä pakettiasi. Postin asiakaspalvelun puhelinnumero on +358 100 5577.
  • Että otat yhteyttä postitoimipisteeseen ja kysyt onko pakettisi siellä. Olemme kohdanneet joitakin tapauksia, joissa paketti olisi jo valmis noudettavaksi, mutta paketti on unohdettu skannata sen saavuttua postitoimipisteeseen. Jos lähetyksesi näyttää edelleen olevan matkalla, yritä ottaa yhteyttä postitoimipisteeseen.

Jos et vieläkään ole löytänyt pakettiasi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse , ja autamme sinua. Suosittelemme tätä kuitenkin vasta viimeisenä vaihtoehtona, sillä Posti käsittelee kyselysi nopeammin, kun teet sen itse.

Valitsin toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, mutta en ole vielä saanut pakettia?

lmoitamme sinulle aina sähköpostitse ja tekstiviestillä, kun olemme lähettäneet paketin.

Jos olet saanut ilmoituksen, että pakettisi on lähetetty varastoltamme, mutta et ole vielä saanut pakettiasi, se voi johtua esimerkiksi siitä, että:

  • Toimittajalla on viivästys toimituksessa
  • Paketti on vielä toimittajan käsittelyssä
  • Pakettia ei ole vielä skannattu postitoimipaikassa
Pakettisi löytämiseksi suosittelemme:
  • Että otat yhteyttä toimittajaan ja kysyt toimituksesta. Jos toimitus on viivästynyt, he voivat etsiä pakettiasi. Postin asiakaspalvelun puhelinnumero: +358 100 5577.
  • Että otat yhteyttä postitoimipaikkaan ja kysyt paketistasi. Olemme kohdanneet joitakin tapauksia, joissa paketti olisi jo valmis jakeluun, mutta paketti on unohdettu skannata sen saavuttua postitoimipisteeseen. Jos lähetyksesi näyttää edelleen olevan matkalla, yritä ottaa yhteyttä postitoimipisteeseen.

Jos et vieläkään ole löytänyt pakettiasi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse: , ja autamme sinua. Suosittelemme tätä kuitenkin vasta viimeisenä vaihtoehtona, sillä Posti käsittelee kyselysi nopeammin, kun teet sen itse.

Mihin kellonaikaan toimitus saapuu?

Valitettavasti emme osaa sanoa tarkkaa ajankohtaa, jolloin Posti toimittaa paketteja alueellasi.

Yleisesti ottaen Posti toimittaa paketteja arkipäivisin klo 7 ja 17 välillä.

Voit ottaa yhteyttä postitoimipisteeseen, jonne pakettisi toimitetaan. Sieltä saatetaan osata kertoa mihin kellonaikaan he yleensä vastaanottavat paketteja Postilta.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?

Jos et nouda pakettiasi annetussa ajassa, se lähetetään automaattisesti takaisin meille. Käsittelemme sen palautuksena. Kun palautusosastomme on käsitellyt paketin, saat hyvityslaskun ja rahat palautetaan luottokortille, jolla teit tilauksen.

Miten voin seurata paketin lähetystä?

Heti, kun varastoninjamme ovat pakanneet ja lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse lähetyksen seurantakoodin, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.

Vinkki: Voit seurata tilaustasi myös tilausvahvistuksesi kautta. Klikkaa "Katso tilauksen tila" ja saat yleiskatsauksen siihen, missä vaiheessa pakettisi on menossa.

Miten voin vaihtaa toimitusosoitetta?

Jos haluat vaihtaa toimitusosoitetta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman nopeasti puhelimitse: .

Mikäli varastoninjamme eivät ole vielä pakanneet pakettiasi, voimme helposti päivittää osoitteesi. Jos pakettisi on jo ehditty pakata - tai sitä pakataan parhaillaan - emmä valitettavasti enää ehdi korjaamaan virhettä ennen paketin lähetystä.

Jos et ole onnistunut vaihtamaan osoitetta ajoissa, suosittelemme, että teet uuden tilauksen, jotta saat kaiken haluamasi kotiin ajoissa. Lähetys, jossa on virheellinen osoite palautuu meille Postista automaattisesti, kun osoitetta ei joko löydy tai henkilö virheellisessä osoitteessa ei suostu vastaanottamaan pakettia.

Heti, kun paketti on palautunut meille, käsittelemme sen palautuksena. Saat automaattisesti hyvityslaskun, kun palautusosastomme on käsitellyt paketin. Palautamme sitten koko tilauksen summan takaisin sinulle, sille luottokortille, jota käytit tilauksen tekemiseen.

Vinkki: Nähdäksesi onko tilauksesi pakattu, klikkaa tilausvahvistuksesta "Katso tilauksen tila".

Mitä maksutapoja on saatavilla?

Saatavilla on seuraavat maksutavat:

  • Pankki- ja luottokortti: Visa, Mastercard tai Visa Electron
  • Klarna Checkout
Klarna

Kun valitset maksutavaksesi Klarnan, saat 14 vuorokauden maksuajan, joka alkaa siitä päivästä, kun tuotteet lähetetään varastoltamme. Toisin sanoen ostat nyt, mutta maksat myöhemmin.

Laskussa on yleensä 14 päivän maksuaika. Lisäksi et myöskään maksa vahingoittuneista tuotteista, jos paketti vahingoittuu toimituksen aikana - tai jos paketti katoaa.

Klarna on siten käytännöllinen, helppo ja riskitön maksutapa.

Huomioithan: Löydät lisätietoa Klarnasta ja Klarnan maksutavoista Klarnan verkkosivuilta.

Milloin maksu veloitetaan luottokortiltani?

Summa veloitetaan silloin, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme.

Miksi minun täytyy maksaa palautus itse?

Olemme 100% avoimia palautuskäytännöistämme.

Täten kerromme aina suoraan, että me emme tarjoa ilmaisia toimituksia ja palautuksia kuten monet muut nettikaupat.

On todella yleistä, että asiakas maksaa palautuksen itse, mutta sitä ei aina kerrota asiakkaalle selkeästi.

Monet nettikaupat, jotka mainostavat ilmaista toimitusta ja palautusta, lisäävät toimituksen ja palautuksen hinnan tuotteiden hintoihin - tai perivät palautuksesta maksun. Usein palautusmaksun periminen on vain kerrottu pienellä printillä eikä se siten tule asiakkaan huomioon ja näin monet ajattelevat palautuksen olevan ilmaista.

Sen sijaan saat

Meiltä sen sijaan saat ilmaisen toimituksen yli 99€:n ostoksista ja markkinoiden halvimmat hinnat ja siten myös 100% hintatakuun. Olemme myös neuvotelleet edulliset hinnat Postin kanssa, joten voit ostaa palautuslomakkeen vain 6.9€:lla. Normaalisti se maksaisi jopa 14€. Noudatamme tietenkin kaikkia kuluttajansuojalain säännöksiä.

Meillä ei siten ole mitään piilomaksuja, vain tavallista, rehellistä kauppaa.

Voit ostaa palautuslomakkeen täältä.

Odota hetki ...

Continue shopping or View cart & checkout