Mitä eri maksutapoja on tarjolla?
Voit valita seuraavista maksutapavaihtoehdoista: · Korttimaksu (VISA/MASTERCARD) · Klarna Laskutus
Miten tilaan tuotteita?
Tilataksesi tuotteita, sinun tulee klikata haluamasi tuotteen kohdalla “lisää ostoskoriin”- painiketta. Kun olet valmis tuotteiden valitsemisessa, voit tarkastella valitsemiasi tuotteita ostoskorissa. Ostoskoriin pääset klikkaamalla vihreää ostoskorin kuvaketta sivuston oikeassa yläkulmassa. Kun olet tyytyväinen ostoskorisi sisältöön, voit siirtyä maksamaan ostoksesi painamalla painiketta “tilaa”. Jos kohtaat ongelmia tilaamisen kanssa, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluun: Sähköpostitse: info@temashop.fi Puhelimitse:
En ole saanut tilauksistani tilausvahvistusta tai laskua.
Tarkista aina ensin sähköpostisi roskakori, sillä tilausvahvistus ja/tai lasku ovat saattaneet suodattua sinne. Jos et vieläkään löydä tilausvahvistusta ja/tai laskua, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetämme sinulle uuden. Sähköposti: info@temashop.fi Puhelin:
Puuttuuko sinulta lasku Klarnalta?
Tarkista ensin sähköpostisi roskakori. Klarnan laskut lähetetään automaattisesti, joten sähköpostisi saattaa suodattaa ne roskapostina. Voit myös kirjautua Klarnan omille sivuille henkilökohtaisella tunnusnumerollasi. Jos et vieläkään löydä laskua, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelinnumerolla 08-12012010.
Et pysty lisäämään tuotteita ostoskoriin?
Tämä saattaa johtua evästeistä. Kokeile ensin hyväksyä evästeet verkkosivulla ja kokeile lisätä tuotteita ostoskoriin uudestaan. Vaihtoehtoisesti kokeile tyhjentää evästeet linkillä https://www.temashop.fi//fix. Jos sinulla on vielä tämän jälkeen ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Maksu-sivu ei näy?
Tähän kysymykseen on sama vastaus, kuin edelliseen. Jos kuitenkin edellisen kysymyksen vastaus ei ratkaise ongelmaa, ongelma voi johtua tietokoneesi tai virustorjuntaohjelmasi todella korkeasta suojausasetuksesta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluun, niin opastamme sinua.
Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitustiedot

Teemme parhaamme, että saat tilaamasi tavaran niin nopeasti kuin mahdollista.
Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen kello 12 varastossa olevista tuotteista, ne lähetetään samana päivänä.

  • 2-3 päivän toimitus: 00- 21 & 23 -99

  • 3-4 päivän toimitus: 22, 80-80 & 92-99


Toimitustavat

Toimitustapa
Loppusumma alle 100 €
Loppusumma yli 100 €
Posti-paketti
5.90 €
0:-
Postnord-paketti
5.90 €
0:-
Toimitusaika tuotteille, joita ei ole varastossa tilauksen hetkellä
Jos tilaamiasi tuotteita ei ole varastossa, toimitusaika on pidempi sillä tuotteet pitää tilata muualta. Tällaisten tilausten arvioitu toimitusaika on 3-9 päivää. Tilatessasi tuotteen, jota ei löydy varastosta, saat sähköpostin arvioidusta toimitusajasta. Jos olet epävarma toimitusajasta, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse: info@temashop.fi tai puhelimitse:
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Temashopin tilausten toimituksissa on aina kiinteät kustannukset, jotka vaihtelevat toimitustyypin mukaan. Erilaisia toimitustyyppejä on tarjolla hintoihin 5.90€, jotka pätevät kaikkialla Tanskan. Temashop tarjoaa myös rahtivapaan toimituksen hintaan 100€.
Voinko noutaa tuotteeni liikkeestä?
Tuotteiden noutaminen varaston ruotsalaisesta osoitteesta ei valitettavasti ole mahdollista, mutta jos ilmoitat etukäteen, olet tervetullut Tanskan liikkeeseemme, joka sijaitsee Fredericiassa!
Miten voin peruuttaa tilaukseni?
HUOMIO! Kaikkien palautettavien tuotteiden pakkausten tulee olla ehjiä voidaksesi palauttaa tuotteet, muuten palauttaminen voidaan evätä.
Palauttaessa tuotetta, voit valita kahdesta vaihtoehdosta
1. Ostat palautuslistan verkkosivuiltamme osoitteesta: https://www.temashop.fi//palautusohje ja syötät listaan kaikki tarvittavat tiedot. Lista lähetetään sähköpostiisi pdf-tiedostona, joka sinun tulee tulostaa ja laittaa samaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa. Tämä on sekä halvempi, että helpompi vaihtoehto, sillä sinun ei tule jonottaa postissa ja maksat vain kertaluontoisen maksun. 2. Lähetät paketin normaalisti postissa osoitteeseen: Temashop.fi // Pumpvägen 2 // 243 93, Höör // Ruotsi. Tällöin postilaitos arvioi paketin hinnan, joka vaihtelee aina pakettikohtaisesti.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Jos tilausta ei ole vielä pakattu tai lähetetty, autamme sinua peruuttamaan tilauksesi asiakaspalvelussa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse.
Olen saanut viallisen tuotteen - mitä teen?
Ota yhteyttä meihin sähköpostilla, jossa on liitteenä dokumentaatio vaurioista. Kuvaile, mikä tuotteessa on viallista myös vaikka tuotetta olisi käytetty. Sähköpostin tulee sisältää: - Kuva/kuvat tuotteen vioista - Tilausnumero - Tieto, milloin tarvitset tuotteen Ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen tuotteen palauttamista, sillä voimme auttaa sinua parhaan ratkaisun löytämisessä.
Mitä "Tilaa tuote" tarkoittaa?
Tämä tarkoittaa sitä, että haluamaasi tuotetta ei ole varastossamme, vaan toimittajalla. Tässä tapauksessa tilaamme tuotteet toimittajalta niin pian kuin mahdollista, jonka jälkeen tuote toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Toimitusaika on tällaisessa tilanteessa pidempi.
Onko haluamani tuote varastossa?
Jokaisen tuotteen alla on piste, joka indikoi tuotteen löytymistä varastosta. Pisteen värit vaihtelevat myös tuotteen eri kokojen mukaan. Keltainen piste tarkoittaa, että tuote on tilapäisesti loppu. Vihreä piste tarkoittaa, että tuotetta on varastossa ja punainen piste merkitsee, että tuote on loppuunmyyty.
Milloin loppuunmyytyjä tuotteita on jälleen varastossa?
Tämä riippuu siitä, mikä tuote / koko on kyseessä. Jos tuotteen tiedoissa ei näy päivämäärää, jolloin tuotetta arvioidusti löytyy taas varastosta, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja autamme sinua.
Mikä koko minun tulisi valita?
Ole hyvä ja käytä tuotteen kokoa koskevaa ohjetta, joka tulee suoraan toimittajalta. Jos olet kuitenkin epävarma, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!
Voinko pestä pukuni?
Emme suosittele asujen pesua pesukoneessa, koska useimmat puvuista ovat polyesteriä, ja pukujen pesemisessä on riskinä puvun tuhoutuminen tai muuttuminen. Emme hyväksy palautuksia puvuista, jotka ovat menneet pesussa pilalle.
Onko sähköinen kaupankäynti turvallista?
Temashop ei koskaan tallenna asiakastietoja ja käytämme turvatoimia tämän estämiseksi. Tarjoamme myös maksutapavaihtoehtona Klarnan laskutusta, mikä tarkoittaa sitä, että ulkopuolinen palvelu hoitaa laskutuksen. Temashopilla ei ole koskaan pääsyä tilinumeroon, sosiaaliturvanumeroon tai muuhun tietoon.
Haluaako Temashop sponsoroida blogiani?
Jos olet kiinnostunut sponsoroinnista blogillesi, voit lähettää meille sähköpostiviestin, jossa kuvailet haluamasi yhteistyön, halutun ulkoasun, blogisi tilastot sekä linkit. Emme voi taata yhteistyötä kaikkien kanssa, mutta olemme aina avoimia ehdotuksille.
Onko Temashopilla avoimia työpaikkoja?
Oletko uusi kollegamme? Lähetä ansioluettelosi osoitteeseen: info@temashop.fi (Toimistomme sijaitsee Kööpenhaminan, Frederician sekä Jyllannin keskustassa).
Kuka on Temashopin takana?
Temashopin takana toimii Volquards Holding sekä Temashop Holding.
Ehdot:
Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava huoltajan lupa tilata tuotteitamme. Kun ostat Internetin kautta, sovellamme kuluttajansuojalakia ja etäsopimusoikeutta. Tämä suojaa sinut kuluttajana, kun ostat etänä. Lue lisää tietoa Ruotsin Kuluttajavirastosta. Temashop.se pidättää oikeuden tehdä muutoksia valikoimiinsa ja sillä on oikeus poistaa tuotteita valikoimasta, ennen kuin ostot on tarkistettu. Varaamme oikeuden tavaroiden lopulliseen loppuunmyyntiin. Kaikki petosten yritykset ilmoitetaan poliisille. Pidätämme oikeuden oston peruuttamiseen, jos epäilemme petosta.

Odota hetki ...

Continue shopping or View cart & checkout