Asiakaspalvelu

Maanantai-perjantai: klo. 10 - 17

Yleiset sopimusehdot

Solmitaan seuraavien kanssa:

Temashop.fi - osa TemaGroupia

Yritystiedot

Temashop ApS
ID:2940331-3 - DK33576420
Håndværkervej 24, 7000 Fredericia, Erritsø
Denmark
Sähköposti: [email protected] - Puhelin: 09 817 11769

Kaikki sopimukset ovat suomenkielisiä. Kaikki Temashop.fi hinnat ovat päiväkohtaisia hintoja ja esitetään euroissa (EUR). Hinnat sisältävät ALV:n, mutta ei muita kuluja kuten esimerkiksi postikuluja.

Tilauksen lähetys / Arvioitu toimituspäivä

Tavarat toimitetaan mahdollisimman pian tilauksen jälkeen. Jos tilaus suoritetaan loppuun ennen kello 13.00, toimitus lähtee yleensä saman päivän aikana. Tämä edellyttää kuitenkin sitä, että kaikki tilatut tavarat löytyvät varastostamme. Jos tilaus sisältää tilaustuotteita tai “ei-varastossa” -tuotteita, tilaus lähetetään, kun kaikki tavarat ovat varastossa. Tähän kuluu 3-10 päivää tavarantoimittajasta riippuen.

Järjestelmämme antaa sinulle tilauksen yhteydessä aina arvioidun toimituspäivän. Tämä annettu päivämäärä pitää paikkaansa yli 90% tilauksista. Jos tilaus viivästyy tai tavaroita ei ole saatavilla, ottaa asiakaspalvelumme sinuun yhteyttä joko puhelimitse, sähköpostilla tai tekstiviestillä lisätietojen antamiseksi.

Sinulle voidaan tarjota vaihtoehtoista tuotetta tai tilauksen lähettämistä ilman kyseistä tuotetta. Jos asiakaspalvelu ei saa sinuun yhteyttä, he voivat lähettää tilauksen saatavilla olevilla tuotteilla, vaihtaa tuotteen tai peruuttaa tilauksen. Jälkimmäinen voidaan tehdä vain siinä tapauksessa, että asiakaspalvelu arvioi, että tilauksesta puuttuu sen tärkein osa (esimerkiksi, jos tilauksessa on vain asusteita eikä ollenkaan tilattua asua)

Tilausta ei voi jakaa osiin – kaikki tuotteet lähetetään yhdessä ja samanaikaisesti. Summa nostetaan tililtäsi, kun tuote on lähetetty varastoltamme. Arvioitu toimitusaika on tyypillisesti 3-5 arkisin.

Maksu

Maksu voidaan suorittaa, pankkien suoramaksulla, pankki-/luottokortilla, osamaksulla tai laskulla.

  • Korttimaksu
  • Lasku
  • Osamaksu

Korttimaksu
Hyväksymme Visa- ja MasterCard-kortit. Kaikki tapahtumat lähetetään SSL-salauksen (Secure Sockets Layer) kautta niiden turvallisuuden takaamiseksi. Parhaan turvallisuuden varmistamiseksi käytämme myös 3DSecure-suojausta. Korttimaksusta ei veloiteta lisämaksua.

Klarna-lasku
Klarnan Laskuehdot Lasku lähetetään sähköpostiisi tilauksen toimituksen yhteydessä. Maksuaika on 14 päivää. Myöhästyneille maksuille lisätään lainmukainen maksumuistutus (esim. 5 euroa sekä viivästyskorko 8 % + voimassa oleva viitekorko).

Osamaksu
Klarnan Tilin ehdot Lähetämme tilauksesi suoraan sinulle ja sinä valitset kuukausierän suuruuden (vähintään 5 euroa kuukaudessa tai 1/24 kokonaissummasta). Voit myös maksaa koko jäljellä olevan summan milloin tahansa. Kaikki osamaksuostoksesi kootaan yhteen kuukausilaskuun. Maksu suoritetaan aina kuukauden viimeiseen päivään mennessä. Vuosikorko on 22 % ja tilinhoitomaksu 3,95 euroa kuukaudessa. Lue täydelliset tiliehdot täältä (PDF). Maksu suoritetaan Klarnan Tili -palvelun kautta.

Palautusoikeus

Temashop.fi tarjoaa 30 päivän avoimen kaupan siitä päivästä lähtien, kun asiakas vastaanottaa paketin. Jos päätät käyttää palautusoikeuttasi, tuote tulee palauttaa takaisin samassa kunnossa kuin tavaraa vastaanotettaessa, tuotteita tulee olla sama määrä ja palautuksen tulee sisältää kaikki pakkaukset. Palautusoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, jotka asioivat Temashop.fi:ssä. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.

Toimitus

Temashop.fi tarjoaa toimituksen Postnordin ja Postin kautta. Temashop.fi:llä on sopimus molempien kumppaneiden kanssa ja tarkoituksena on taata nopea ja tehokas toimitus. Jos toimittajalla ilmenee viivästyksiä, se vaikuttaa myös toivottuun toimituspäivään. Useimmilla toimittajilla on keskimääräinen 99% laatutavoite. Tavoite voi vaihdella paikallisesti.

Temashop.fi ei takaa, että tilauksen toimitus on perillä arvioituna toimituspäivänä. Kyseessä on vain arvio, jonka teemme yhdessä kuljetuskumppaneidemme kanssa. Mikäli pakettisi on ollut kateissa yli 7 päivää, aloitamme asian tutkimisen. Sen lisäksi, että tutkimme tapauksen, toimitamme sinulle uuden paketin ilman toimituskuluja.

Jos tilaamasi tuote ei ole enää saatavilla, etsimme sinulle vaihtoehtoisen tuotteen samasta hintaluokasta. Halutessasi saat myös rahasi takaisin.

Ennakkomaksuvaatimus
Temashop.fi on oikeus vaatia etukäteismaksua prosenttiosuutena tilauksen kokonaismäärästä erikoistilauksien ja/tai suurten tilauksien yhteydessä. Asiakaspalvelu ilmoittaa prosenttiosuuden etukäteen tarjouksen yhteydessä. Huomaathan, että erikoistilauksissa ei ole palautusoikeutta, ellei asiaa ole sovittu kirjallisesti. Jos peruutus tehdään ennen tuotannon aloittamista, vähennys voidaan vaatia. Ennakkomaksu vähennetään lopullisesta summasta tai palautetaan mahdollisen peruutuksen yhteydessä.

Palautusoikeus

Temashop.fi tarjoaa 30 päivän avoimen kaupan siitä päivästä lähtien, kun asiakas vastaanottaa paketin. Jos päätät käyttää palautusoikeuttasi, tuote tulee palauttaa takaisin samassa kunnossa kuin tavaraa vastaanotettaessa, tuotteita tulee olla sama määrä ja palautuksen tulee sisältää kaikki pakkaukset. Palautusoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, jotka asioivat Temashop.fi:ssä. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.

Viivästyminen

Sesonkiajat ovat helmikuussa, toukokuussa, lokakuussa ja joulukuussa, jolloin tilauksesi lähettäminen saattaa viivästyä. Jos toimitus viivästyy, sinulle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse tai tekstiviestillä. Kuljetusyrityksen viivästyksestä emme yleensä pysty ilmoittamaan.

Temashop.fi ei ole vastuussa suorista tai epäsuorista tappioista, jotka johtuvat tilauksen myöhästymisestä. Niihin sisältyvät olosuhteista johtuvat esteet, jotka eivät sisälly Temashop.fi ehtoihin. Tällaisia voivat olla sota, skandaalit, levottomuudet, tulipalo, hallituksen toimet, takavarikointi, valuuttarajoitukset, erilaiset työtaistelutoimet (kuten lakko) tai muu vastaava ylivoimainen force majeure -este.

Toimitusmaksut

Toimitusmaksu riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Näet maksut tilaussivulla tai verkkosivuilla toimitustiedoissa. Huomaathan, että kaikki lähetysvaihtoehdot eivät ole aina käytettävissä, sillä tuotteiden tilaaminen ja koko voivat rajoittaa niitä.

Toimitusmaksu ja -aika ulkomaille vaihtelee sen maan mukaan, jonne tavarat on tarkoitus toimittaa. Hinta, joka määräytyy tilauksen kohteena olevien tavaroiden painon perusteella, on nähtävillä tilaussivulla. Toimitusaika on arvioitu toimitusaika. Tilauksen keräämisestä, liikenteestä jne. aiheutuvia viivästyksiä ei oteta huomioon eikä Temashop.fi ole niistä vastuussa.

Tuotetiedot

Temashop.fi kuvailee tuotteen olennaiset ominaisuudet. Jos haluat lisätietoja tai sinulla on kysymyksiä olemassaolevista tiedoista, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Koska kuvaukset tulevat suoraan tavarantoimittajiltamme, emme ole vastuussa tekstivirheistä, hintavirheistä tai mahdollisista varastovirheistä.

Tärkeää tietoa tuotteesta löytyy kuvauksesta, infolaatikoista ja/tai pakkauksesta, joka sinun tulee lukea ennen käyttöä. Suurin osa asuistamme on tarkoitettu käytettäväksi 1-2 kertaa, mutta käyttöaika voi olla pidempi. Noudata aina pesuohjeita. Jos pesuohjeita ei ole, ei tule olettaa, että tuotteen voi pestä (pois lukien ylellisyystuotteemme, aidot nahkatuotteet, puuvilla-asut jne). Jos olet epävarma, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai soita numeroon 09 817 11769.

Palautus

Kun olet vastaanottanut paketin, sinulla on 30 päivää aikaa tehdä palautus. Palautus on maksullista ja olet itse vastuussa siitä, että paketti palautuu meille. Osoitteessa palautusohje-sivulla voit ostaa 6,90€ arvoisen palautuskupongin, jota voit käyttää palauttamiseen. On tärkeää palauttaa pakkaus oikein – pakkaa se siis samalla tavalla kuin se oli vastaanotettaessa. Tuotepakkaus on tärkeä osa tuotetta, joten puuttuva tai vahingoittunut pakkaus (kuten tuote ilman etikettiä) tarkoittaa tuotteen merkittävää heikkenemistä, joka voi vaikuttaa rahojen palauttamiseen.

Jos olet ostanut useampia tuotteita, voit myös palauttaa vain yhden tai osan tuotteista. Jos palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, emme palauta tuotteiden toimituskuluja. Jos palautat kaikki tuotteet yhdellä kerralla, palautamme myös tuotteiden ensimmäisen toimituskulun. Palautuksen toimituskulun maksaa aina asiakas. Tuotetta ei voi palauttaa vain jättämällä sitä hakematta, ellei asiasta ole ensin kirjallisesti ilmoittanut meille.

Tavarat, joilla ei ole palautusoikeutta

On olemassa tuotteita, joita palautusoikeus ei koske:
Sinetöityjen tuotteiden (kuten terveys- ja hygieniatuotteiden), joiden sinetti on murtunut, palautus ei ole mahdollista. Näihin tuotteisiin sisältyvät myös piilolinssit, peruukit, sukat, meikit ja muut kertakäyttötuotteet. Menetät kyseisten tuotteiden peruutusoikeuden, mikäli tuotteiden sinetti on rikki.

Tuotteen kunto palautettaessa:
Olet yksin vastuussa tavaran arvon heikentymisestä, joka johtuu muusta käsittelystä, kuin mikä on tarpeen tavaroiden luonteen ja ominaisuuksien määrittämiseksi. Toisin sanoen voit kokeilla tuotetta samaan tapaan kuin fyysisessä myymälässä, mutta sinun ei tule ottaa sitä normaaliin käyttöön. Jos tuotetta on testattu muulla kuin edellä kuvatulla tavalla, pidämme tuotetta käytettynä. Tämä tarkoittaa sitä, että et voi saada rahojasi ostoksesta kokonaan takaisin, vaan vain osan, joka riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta.

Ostoksen takaisinmaksu

Jos muutat mieltäsi, hyvitämme sinulle takaisin summan, jonka olet maksanut meille. Arvonalennustapauksissa alennus vähennetään ostohinnasta.

Jos käytät palautusoikeuttasi, hyvitämme kaikki maksut sisältäen myös toimituskulut (pois lukien toimituksen lisäkustannukset, jos olet valinnut jonkun muun kuin perustoimituksen) ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet ilmoituksesi päätöksestäsi peruuttaa sopimus.

Teemme palautuksen käyttäen samaa maksutapaa kuin alkuperäisessä tilauksessa, ellet ole nimenomaan sopinut kanssamme muuta. Voimme pidättää maksua siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi, ellet ole toimittanut meille todisteita siitä, että olet suorittanut palautuksen.

Palautukset tulee lähettää osoitteeseen: Temashop.fi, Håndværkervej 24, 7000 Fredericia, Denmark. Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä paketteja. Asiakas on vastuussa rahtikuluista ja siitä, että paketti palautuu turvallisesti. Suosittelemme, että palautat paketin seurantanumeron kanssa ja säilytät lähetyksen yhteydessä saamasi tositteet. Meillä on oikeus pidättää maksu siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet paketin, jos et ole säilyttänyt ja ilmoittanut palautuksen yhteydessä saamiasi asiakirjoja.

Reklamaatiot

Temashop.fi myöntää 24 kuukauden ajan oikeuden vaatia kuluttajansuojalain mukaisia kuluttajan oikeuksia, mukaan lukien virheet, jotka on huomattu tuotteen normaalin käytön aikana. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus saada korjaus, vaihtaa tuote uuteen tai saada hinnanalennusta riippuen siitä, mitä Temashop.fi pitää sopivana kussakin tilanteessa. Reklamoinnin ehtona on, että valitus on perusteltu ja ajankohtainen.

Takuu ei kata virheitä, vahinkoja tai kulumista, jotka aiheutuvat suoraan tai epäsuoraan vääränlaisesta käytöstä, huonosta huollosta, väkivallasta tai luvattomasta käytöstä. Reklamaatio on ilmoitettava Temashop.fi kohtuullisen ajan kuluessa vian tai puutteen havaitsemisesta. Jos vaatimus on perusteltu, hyvitämme asiakkaalle aiheutuneet (kohtuulliset) toimituskulut. Tuote on aina palautettava turvallisessa pakkauksessa. Muista ottaa kuitti toimituksesta, niin voimme maksaa lähetyskulut takaisin.

Jos olet saanut vaurioituneen tai väärän tuotteen, suosittelemme että lähetät sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Lähetä sähköpostissa kuva tuotteesta ja kuvaile ongelma mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Pyrimme ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti ja parhaalla mahdollisella tavalla. Joissain tapauksissa ei ole tarpeen lähettää tuotetta takaisin meille.

Hyvitykset suoritetaan takaisin pankkikortillesi.

Yrityksille Temashop.fi tarjoaa 6 kuukauden reklamaatio-oikeuden.

Henkilötiedot ja kirjautumistiedot

Jotta voi tilata tuotteita, asiakkaan tulee syöttää tai rekisteröidä seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Rekisteröimme henkilökohtaiset tietosi, jotta voimme toimittaa tuotteet sinulle. Kun keräämme verkkosivuillamme henkilökohtaisia tietoja, varmistamme aina, että se tapahtuu niin, että olet antanut siihen nimenomaisen suostumuksesi. Siksi saat aina tietoa siitä, mitä tietoja kerätään ja miksi tietoja kerätään.

Temashop.fi:lle luovutettuja tietoja ei paljasteta tai myydä kolmansille osapuolille, emmekä tallenna arkaluontoisia henkilötietoja. Kun olet rekisteröitynyt Temashop.fi-sivustolle, sinulla on aina oikeus rekisteröitymisen perumiseen. Sinulla on myös oikeus tietää, mitä tietoja sinusta on tallennettu.

Henkilötiedot rekisteröidään Temashop.fi:lle ja niitä säilytetään viiden vuoden ajan, jonka jälkeen tiedot poistetaan. Temashop.fi:n johtajalla ja henkilökunnalla on oikeus tietoihin, jotka sinusta on rekisteröity. Huomaathan myös, että emme tallenna tai siirrä asiakastietoja salattuna. Temashop.fi tietohallintopäällikkö on: Daniel Diness Andersen.

Temashop.fi käyttää Trustpilotia kerätäkseen ostosten ja tuotteiden arvosteluita. Sinua pyydetään arvioimaan Temashop.fi-sivusto ja tuotteita, joita olet ostanut. Voit itse valita, haluatko vastata pyyntöön.

Lisäksi rekisteröimme IP-osoitteen, josta ostokset tehdään. Tietoja ei yleensä käytetä, mutta niitä voidaan käyttää esimerkiksi mahdollisen poliisitutkinnan yhteydessä. IP-osoite säilytetään niin kauan kuin se on tarpeen mahdollisen poliisitutkinnan yhteydessä.

Huomaathan, että asiakaspalvelun puhelinkeskusteluita käytetään henkilöstön kouluttamiseen ja asiakaspalvelun laatua arvioitaessa. Puheluita voidaan säilyttää jopa 2 vuoden ajan. Lisätietoja tietosuojakäytännöistämme löytyy alla olevasta linkistä: yksityisyys.

Evästeet

Temashop.fi käyttää evästeitä optimoidakseen verkkosivua ja sen toiminnallisuutta, jotta vieraileminen sivustolla olisi sinulle mahdollisimman helppoa. Voit poistaa evästeet tietokoneeltasi milloin tahansa.

Tietoa valituksestamahdollisesta

Valituksen meiltä ostetusta tuotteesta tai palvelusta voi tehdä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon. Voit tehdä verkkovalituksen osoitteessa KKV.fi. Myös EU-komission verkkopalvelussa voi tehdä valituksen. Se voi olla oleellista, mikäli asut jossain toisessa EU-maassa. Voit jättää valituksen osoitteessa KKV.fi. Kun lähetät reklamaatiota meille, käytäthän ystävällisesti sähköpostiosoitetta [email protected].

Odota hetki ...

Continue shopping or View cart & checkout